108 keer bekeken

Wat gaat het kosten

• zondag 06 oktober 2019 @ 20:37
    reactie op (#1) Travelboy

Je kan er soms inderdaad week van op vakantie. In het forumtopic "kaartjes" was ik er al op ingegaan en daar staat meer info.

Kaarten:
    - De prijzen zijn nog niet bekend
    - De Nederlandse organisatie weet dat ze in Tel Aviv dit jaar veel te duur waren, dat kwam ook omdat er maar 4000 te koop waren. In Ahoy zijn meer plaatsen en dus kaartjes beschikbaar. Er is gevraagd of dat niet anders kan met de hoge prijzen.
    - Goede kaartjes en pakketten (meerdere dagen) komen ook beschikbaar via de Songfestival Fanclub. Deze fanclubs (elk land heeft er één) krijgen pakketten met kaarten van de EBU. Je moet dan wel lid zijn (17,50 per jaar uit mijn hoofd) Of dat nu nog kan op korte termijn weet ik niet. Dat zijn paketten met 6 of 7 dagen toegang, ook voor repetities die niet op TV komen.
    - Prijzen varieren van 75 tot 450 euro (de duurste zijn finale natuurlijk en bij de Green Room als je bij de deelnemers wil zitten)
    - Waarschijnlijk worden prijzen en kaartverkoop aangekondigd via www.songfestival.nl en de website van de gemeente Rotterdam op de Songfestival pagina (zie Links op deze club)

Algemeen: de Ticketprijzen zijn beetje a la een Madonna concert voor de halve- en hele finales. Maar het verschilt elk jaar las ik.

• zondag 06 oktober 2019 @ 07:39

Ik bedoel. De entree-kaartjes.Worden die betaalbaar of ga ik van dat geld een week op vakantie?