154 keer bekeken

Utrechtse vertegenwoordigt Griekenland op Eurovisie Songfestival

• dinsdag 10 maart 2020 @ 17:54

Die heb ik inmiddels al  bekeken .

Ik vind het heel leuk om te zien .

Het schetst ook de populariteit  en het sociale  media en Stephania knijpt er tussen uit .

Mijn ding is creatief zijn. 
     handtekeningafbeelding
  • vrijdag 07 februari 2020 @ 15:36

De video is overigens een ander nummer, niet de song Super Girl voor het ESC.
    Het nummer en video zijn nog niet officieel beschikbaar.

• dinsdag 04 februari 2020 @ 21:37

Utrechtse vertegenwoordigt Griekenland op Eurovisie Songfestival

De zeventienjarige Stefania Liberakakis uit Utrecht vertegenwoordigt Griekenland dit jaar op het Eurovisie Songfestival in Rotterdam. Dat melden Griekse media. Volgens de berichten zal de zangeres meedoen met het nummer Supergirl.

De half-Nederlands, half-Griekse zangeres nam in 2014 deel aan The Voice Kids en was daarna twee jaar actief bij Kinderen voor Kinderen. Eerder nam Liberakakis als Nederlandse kandidaat deel aan het Junior Songfestival in 2016. In Malta werd zij met de groep Kisses achtste met het nummer Kisses & Dancin’.

Liberakakis heeft vier singles op haar naam, maar een doorbraak blijft nog uit. De Utrechtse zal tijdens de tweede halve finale, op 14 mei, op het podium staan van Ahoy. Het nummer dat ze op zal voeren zal volgens haar een uptempo popsong zijn: “Met invloeden van typisch Griekse muziek.”

‘Droom die uitkomt’

De zeventienjarige zegt tegenover RTL Boulevard dat deelname een droom is die uitkomt. “Ik kijk elk jaar naar het Eurovisie Songfestival en het gaat ieder jaar weer door m’n hoofd hoe vet het zou zijn om daar zelf te staan. Dat de Griekse omroep mij nu heeft benaderd om mijn land te vertegenwoordigen, is echt te gek. En dan ook nog eens in het land waar ik ben opgegroeid, dat is toch bizar?! Ik kan het eigenlijk nog steeds niet geloven.”

VPRO Koplopers

Op 10 mei zal VPRO Koplopers op het YouTube-kanaal van NPO Zapp een tweeluik uitzenden over Liberakakis. Koplopers volgt haar razendsnelle leven in voorbereiding op het Eurovisie Songfestival en alles wat daarbij komt kijken.

Gewijzigd op 2020-02-04 21:40:47