289 keer bekeken

Nederland: Jeangu Macrooy - Grow

• woensdag 18 maart 2020 @ 20:18

Ik hou ervan en kijk snel de versie van DWDD van vanavond, prachtig! In 't Forum gezet. 

Wees jezelf, het leven is te kort om iemand anders te zijn! handtekeningafbeelding
  • woensdag 11 maart 2020 @ 18:05
    reactie op (#11) Olga48

Leuk dat je even komt buurtjen Olga.

Mee eens hoor: is mooi nummer en ik gun hem alle succes, maar of het materiaal voor het festival is, daar twijfel ik ook zeker aan.

• woensdag 11 maart 2020 @ 17:54

Ik had hem nog niet gehoord, dus dacht ik kom ff bij je kijken Casper.

Heel mooi lied, mooie jongen en mooi gezongen, maar of het Songfestival-materiaal is????

• woensdag 11 maart 2020 @ 03:39

Vraag me af hoe bijvoorbeeld een Floor Jansen of Simone Simons het zou doen. Aan andere kant denk ik dat als deze zangeressen zelf een nummer mogen schrijven, de kans dat de muziek begrepen wordt wat kleiner is ongeacht de kwaliteit wat ze maken en om die reden onder andere dus ook niet meedoen. Bekend is wel de hoge kwaliteit wat deze vrouwen qua muziek maken, maar kwaliteit hoeft het helaas niet te winnen.

• dinsdag 10 maart 2020 @ 23:22
    reactie op (#8) rb1972

Hoe later hoe beter, want de eerdere nummers zijn dan wellicht alweer sneller vergeten 

• dinsdag 10 maart 2020 @ 23:15

Nederland treedt als een van de laatste landen op in de finale van het Eurovisie Songfestival in Rotterdam. Jeangu Macrooy zingt als 23e van de 26 artiesten, meldt uitvoerend producent Sietse Bakker.

De finale van het songfestival is op 16 mei in Rotterdam Ahoy. Omdat Nederland vorig jaar het songfestival won, is een plek in de finale verzekerd. Dat geldt ook voor de 'big five': Engeland, Frankrijk, Duitsland, Italië en Spanje. 

Het gastland van het liedjesfestijn is het enige land dat zijn startpositie in de finale loot, zegt songfestivalkenner Cornald Maas op Twitter. De rest wordt ingedeeld door de organisatie. Hij is blij met de 23e plek voor Nederland. "Formidabel, juist ook bij 'Grow", zegt Maas over het rustige nummer waarmee Macrooy zal optreden.

Bron: RTV Rijnmond

• zondag 08 maart 2020 @ 21:20
    reactie op (#5) rb1972

Dank je 

Mijn ding is creatief zijn. 
     handtekeningafbeelding
  • zondag 08 maart 2020 @ 17:05
    reactie op (#3) Serpentor

Ik krijg van het nummer inderdaad geen wauw-gevoel en ik zit er meestal niet zo ver naast.

Ook bij de professionele bookmakers en fanclubs staat de inzending helaas niet zo hoog op de lijst van kanshebbers. 

Al wens ik hem natuurlijk veel succes en ben ik benieuwd naar de echte live uitvoering.

Gewijzigd op 2020-03-08 17:06:20
  • zondag 08 maart 2020 @ 17:03
    reactie op (#4) Belle-Messua

Van harte welkom hier 

• zaterdag 07 maart 2020 @ 16:20

Hallo ik hou van het Eurovisie Songfestival . Ik  wilde  ook lid worden .

Ik vind 'Grow 'van Jeangu Macgrooy  heel mooi , krachtig  .

Ik sta er dan ook positief in  als het gaat om  de uitvoering er van . 

Mijn ding is creatief zijn. 
     handtekeningafbeelding