279 keer bekeken

Wat denken jullie hiervan?

• maandag 30 maart 2020 @ 15:14
    reactie op (#12) Thuru

Onze deelnemer ( Jeangu Macrooy ) blijft hetzelfde, dat is al beslist. Er moet alleen een nieuw liedje worden geschreven.

De meeste landen zullen in 2021 dezelfde deelnemers sturen als voor 2020.

• maandag 30 maart 2020 @ 13:54
    reactie op (#8) rb1972

Quote: rb1972

zaterdag 21 maart 2020 @ 00:05

Ik ben er nog niet aan begonnen, misschien moeten we het idee veranderen naar een top 10 van kanshebbers die hadden kunnen winnen, of het maar zo laten.Enerzijds heb ik er zelf even geen zin in eerlijk gezegd op dit moment, anderzijds heeft de EBU vandaag ook nog bekend gemaakt dat de inzendingen vervallen en er voor 2021 opnieuw aangemeld moet worden en dat niet dezelfde liedjes mogen worden ingezonden (conform reglementen). 

Goed idee dan gelijk om bijvoorbeeld Floor Jansen of Simone Simons te vragen. Uiteraard wel met een compositie wat deze zangeressen zelf aanleveren.

Enige risico is dat misschien sommige mensen hun muziek weer te moeilijk vinden. Aan andere kant heb je dan wel een absoluut kwaliteits nummers.

• zaterdag 21 maart 2020 @ 11:03
    reactie op (#10) rb1972

Dat heb ik ook gelezen. Er komt vast wel iets uit de koker rollen.

Mijn idee heeft nu ook geen draagvlak meer!

• zaterdag 21 maart 2020 @ 01:09
    reactie op (#9) Marilyn_Presley

Dat is wel ergens de bedoeling, hoe of wat is nog onduidelijk. Maar ik snap dat ze de nummers toch een eerbetoon willen geven en het is ook goed voor het saamhorigheidsgevoel van het aflasten, dat we toch nog iets met de inzendingen hebben gedaan. Lijkt mij wel mooi idee.

Gewijzigd op 2020-03-21 01:10:10
  • zaterdag 21 maart 2020 @ 01:05

Nieuwe liedjes dus. Ik hoop dat er wel een programma komt met deze liedjes.

Wees jezelf, het leven is te kort om iemand anders te zijn! handtekeningafbeelding
  • zaterdag 21 maart 2020 @ 00:05

Ik ben er nog niet aan begonnen, misschien moeten we het idee veranderen naar een top 10 van kanshebbers die hadden kunnen winnen, of het maar zo laten.

Enerzijds heb ik er zelf even geen zin in eerlijk gezegd op dit moment, anderzijds heeft de EBU vandaag ook nog bekend gemaakt dat de inzendingen vervallen en er voor 2021 opnieuw aangemeld moet worden en dat niet dezelfde liedjes mogen worden ingezonden (conform reglementen).

• maandag 16 maart 2020 @ 13:51

Wat leuk! 

Wees jezelf, het leven is te kort om iemand anders te zijn! handtekeningafbeelding
  • zaterdag 14 maart 2020 @ 08:23

• zaterdag 14 maart 2020 @ 00:48

Moet het nog even bedenken dit weekend (en tijd maken om zelf even een start te maken natuurlijk), maar komt goed.

Rusland is ook net toegevoegd (dus de optredens zijn compleet) en ik heb de video's in de albums vervangen door de officiële ESC videoclip versies.

Alleen van Albanië bestaat die nog niet (alleen een ESC Lyric video), daarom heb ik van Albanië het live optreden neergezet, dat is leuker om te kijken dan de Lyric versie.

• woensdag 11 maart 2020 @ 19:02
    reactie op (#3) rb1972

Ik zal ook nog eens een keer moeten luisteren hoor. Zeker omdat ik vandaag ook een paar keer dacht: twijfelgeval en dat zullen we allemaal wel hebben.

Geef jij de start Casper? En hou je een bepaalde tijd aan? Bijvoorbeeld eerst 2 weken voor de eerste halve finale en dan 2 weken voor de tweede halve finale?

Vind het wel leuk, dat het idee aanslaat!