219 keer bekeken

Stem voor de NPO Radio 2 Songfestival Top 50

• donderdag 21 mei 2020 @ 15:39
    reactie op (#8) Peris

Het was denk ik ook niet verplicht . Vrije keuze  met een maxima van zoveel stemmen 

Mijn ding is creatief zijn. 
     handtekeningafbeelding
  • donderdag 21 mei 2020 @ 14:51
    reactie op (#6) Marilyn_Presley

Quote: Marilyn_Presley

woensdag 20 mei 2020 @ 02:00

Dan had ik door kunnen gaan, was die motivatie verplicht? Wat stom

Als jouw stemmen geaccepteerd zijn zonder motivatie, dan was het misschien wel niet verplicht. Ik zag dat invulveld en dacht meteen al: laat maar, omdat ik dacht dat het wel verplicht was.

• woensdag 20 mei 2020 @ 15:10
    reactie op (#4) Marilyn_Presley

Dank je .

Ik ben fan van Gerard Joling  dus was ik blij dat ik die keer op Shangri-La kon stemmen 

Maar  ik vind die andere inzendingen  van vroeger ook zeker  de moeite waard .

Het mocht meer dan 3 stemmen zijn stond erboven . Het was eigenlijk net zo'n stemijst als de Top 2000 , maar dan  de Songfetival Top 50 .

Gewijzigd op 2020-05-20 15:13:36
     handtekeningafbeelding
  • woensdag 20 mei 2020 @ 02:00
    reactie op (#5) Peris

Dan had ik door kunnen gaan, was die motivatie verplicht? Wat stom

Wees jezelf, het leven is te kort om iemand anders te zijn! handtekeningafbeelding
  • dinsdag 19 mei 2020 @ 16:40
    reactie op (#4) Marilyn_Presley

Quote: Marilyn_Presley

maandag 18 mei 2020 @ 01:58

Gerard is ook leuk. Ik dacht dat je er maar 3 mocht? 

Minimaal 3 en maximaal 12. Ik heb overigens niet gestemd. Had geen zin om overal een motivatie bij te zetten.

• maandag 18 mei 2020 @ 01:58
    reactie op (#3) Belle-Messua

Gerard is ook leuk. Ik dacht dat je er maar 3 mocht? 

Wees jezelf, het leven is te kort om iemand anders te zijn! handtekeningafbeelding
  • vrijdag 15 mei 2020 @ 15:26

Leuk .

Ik had ook gestemd .

Gerard Joling -Shangri-La 

Maggie Mac Neal -Amsterdam 

Cliff Richard -Contragulations 

TeachIn - Dingedong 

Abba-Waterloo 

handtekeningafbeelding
  • dinsdag 12 mei 2020 @ 01:06

Mijn lijst:

• Anouk

Birds

• Mocedades

Eres tú

• Salvador Sobral

Amar pelos dois

Johhny Logan zit er vanzelf in schat ik zo.  

• dinsdag 12 mei 2020 @ 01:03

STEM VOOR DE NPO RADIO 2 SONGFESTIVAL TOP 50

WELKE KLASSIEKERS HALEN DE LIJST?

May we have your votes, please? Je kan nu namelijk stemmen voor de NPO Radio 2 Songfestival Top 50! Je hoort de lijst met de grootste songfestivalklassiekers op 15 mei van 18:00 tot 22:00 uur op NPO Radio 2.

Iedereen kan stemmen voor de Songfestival Top 50. De lijst met de leukste Songfestivalliedjes aller tijden is vrijdag 15 mei van 18:00 tot 22:00 uur te horen op NPO Radio 2.

KLIK HIER OM JE STEM UIT TE BRENGEN

TOT WANNEER KAN JE STEMMEN?

De stembus sluit donderdag 14 mei om 11:00 uur in het programma Aan De Slag! van Bart Arens. Later op de dag wordt tussen 20:00 en 22:00 uur de complete lijst bekendgemaakt in een speciale uitzending van De Staat van Stasse. Stefan Stasse voorziet de uitslagen van commentaar.

Let op: op 14 mei 11:00 uur moet je stemlijstje zijn verzonden. Stemmen die na 11:00 uur binnenkomen worden niet meer meegerekend.

WANNEER WORDT DE SONGFESTIVAL TOP 50 UITGEZONDEN?

De Eurovisie Songfestival Top 50 is vrijdag 15 mei van 18:00 tot 22:00 uur te horen op NPO Radio 2. De presentatie is in handen van Bart Arens, Wouter van der Goes en Frank van ’t Hof.

Om in de stemming te komen is van maandag 11 tot en met vrijdag 15 mei in elk programma op NPO Radio 2 een nummer te horen dat op het Eurovisie Songfestival is vertolkt.